BraMu Festival 2019

Dit jaar hebben de besturen van de Buurtvereniging Woldwijck en Stichting Skopje Harkstede besloten een intensieve samenwerking aan te gaan. De gezamenlijke besturen zijn overeengekomen mits we de begroting sluitend krijgen en de sponsoren ons goed gezind zijn het BRAMU Festival te organiseren op 4, 5 en 6 juli 2019, op het activiteiten terrein aan de Zuiderkroon te Hoogezand. Wat het BRAMU Festival inhoud komen we in de volgende nieuwsbrief uitvoerig op terug. De buurtvereniging die al een aantal jaren actief bezig is met het organiseren van de succesvolle jaarlijkse markt aan de Zuiderkroon heeft besloten, om in 2019 de jaarmarkt groter, spectaculairder en totaal anders te gaan aanpakken. Om dergelijke evenementen te organiseren is het uiteraard van belang dat de buurtvereniging sterker gaat worden en dat kan alleen door bijvoorbeeld een grote ledenwerf actie op te starten. Wij, Stichting Skopje Harkstede, willen hierin heel graag het voortouw nemen en hieraan graag onze medewerking verlenen om deze actie gestalte te gaan geven en de buurtvereniging Woldwijck hiermee in elk opzicht te ondersteunen. Zonder leden immers geen activiteiten. Daarom deze oproep aan alle bewoners van Woldwijck: Laten wij met ons allen zorgen dat het leefbaar en gezellig blijft in onze wijk en dat het gaat bruisen van de activiteiten in ons prachtige Wolwijck. Wordt daarom lid van Buurtvereniging Woldwijck voor slechts € 2,50 per maand per gezin. U kunt lid worden door een email te sturen naar
Buurtvereniging Woldwijck
Postadres : Atlas 9