Over ons

De buurtvereniging Woldwijck te Hoogezand is ontstaan uit het Atlas Straatfeest, welke 2 jaar achtereen werd georganiseerd op de rijbaan van de Atlas door een aantal actieve bewoners in de jaren 2013 en 2014. Vanuit de wijk kwamen er steeds meer vragen of men ook mee mocht doen en zodoende werd er besloten een buurtvereniging op te richten. Dit resulteerde in de oprichting op 17 september 2014 van de Buurtvereniging Woldwijck De vereniging stelt zich het volgende ten doel: Het organiseren van vermakelijkheden voor haar leden en gezinnen. Zo wordt er jaarlijks een straatfeest georganiseerd. Met het organiseren hiervan wil de vereniging tevens voldoen aan haar volgende doelstelling: Het bevorderen van het onderling contact tussen de bewoners in de wijk Woldwijck, te Hoogezand Verder valt ook te denken aan het organiseren van cursussen, workshops e.d. Het bevorderen van het welzijn in de wijk. Verder zal er ook aandacht zijn voor alleenstaande ouderen. Gedacht wordt aan tuinonderhoud, boodschappendiensten e.d.. Er zal bij de betrokken worden gekeken waar behoefte aan is. Het bestuur van de vereniging nodigt de leden uit voor een jaarlijkse ledenvergadering. Hiermee hoopt zij dat meerdere idee├źn en wensen zullen worden geuit en zal worden gekeken wat kan worden verwezenlijkt. Gelet op het feit dat de vereniging op 17 september 2014 is opgericht is e.e.a. nog volop in ontwikkeling.

2 gedachten over “Over ons